Followers

Thursday, November 22, 2012

HoMe SwEeT hOmE... ^_^

             12.nov y lepas genab usia aku 26 tahun..alhamdulillah ak masih bernafas di bumi bertuah ini..tapi apa y lebih mengembirakan aku adalah ak dapat berhimpun semula bersama keluarga ak..setelah hampir 3 tahun ak,adik,mak n along ak duduk berasingan kini kami berkumpul semula di bawah 1 bumbung (kecuali along la dh kawin..hehehe..)

              setiap kali abis kerja,xsabar asenyer nk pulang ke rumah..klo nk dibandingkan dgn dulu,sepanjang masa aku kt luar..berjam2 aku abiskan masa tuk bekerja..OT byk2 pun xde masalah..tp skung aduhhh 30minit pun xsanggup..klo boleh sharp2 nk balik..hehehehe...


alhamdulillah..pada aku ini lah hari jadi paling bererti buat aku..betul la kata orang setiap kejadian tu pasti ada hikmahnya..setiap keperitan itu pasti ada masa lapangnya..dan kini aku rasa sedikit kemanisan dlm kepahitan aku selama nie..alhamdulillah...alhamdulillah..alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts